ruikkelikuva

perjantai 9. marraskuuta 2012

Aada




_DSC3504_aada4_nettikoko
  

_DSC3491_aada2_nettikoko


_DSC3496_aada3_nettikoko
Lähettänyt Riikka klo 14.04 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

torstai 4. lokakuuta 2012

Life of Reilly

riikkaruikkeli00112_curtis
Lähettänyt Riikka klo 12.07 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

maanantai 1. lokakuuta 2012

Mime

miimikko
Lähettänyt Riikka klo 6.40 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

maanantai 17. syyskuuta 2012

Aino

Aino_2

Aino_3
Lähettänyt Riikka klo 13.24 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: filmi, jee, studio
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)
  • helmikuuta (1)
  • joulukuuta (1)
  • marraskuuta (2)
  • syyskuuta (2)
  • elokuuta (2)
  • marraskuuta (1)
  • lokakuuta (2)
  • syyskuuta (1)
Oma kuva
Riikka
riikkaehanninen@gmail.com
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.